Varje sekund är ett minne

dag 6. det här får mig att gråta.
dag 7. beskriv din förebild.
dag 8. min största rädsla i livet.
6. finns ganska mycket som får mig att gråta, men blir väldigt depp/ledsen när mina närmaste sviker och lämnar en..finns även en massa annat jag kan börja gråta av tex när jag tänker tbx på saker som hänt osv.
7. haha min förebild? jo måns nordén dåvaah alla vill väll va som honom liksom "cool, snygg awesome" osv han är då min förebild (a)
8. min största rädsla i livet är nog att mina närmsta vänner eller familj ska lämna mig, liksom svika mig skulle nog inte klara av det en gång till..

Kommentarer
Postat av: alice

sv; meen hallåå.. man kan inte alltid vara normal ;s ;)



du är bäst älskling, love youuu ;**

2011-12-02 @ 14:31:07
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/
Postat av: alice

sv; meen hallåå.. man kan inte alltid vara normal ;s ;)



du är bäst älskling, love youuu ;**

2011-12-02 @ 14:31:07
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0