utråkad

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: bra: bra :') 
Vad tänker du på just nu: att jag ska svara på alla dessa frågor.
Saknar du någon just nu: att ja gör.
Gillar du någon: aa!
Är du kär: a typ.
Är någon kär i dig: haha ingen aning
Älskar du någon: många!
Hatar du någon: ja, eller ogillar någon väldigt mkt!!
Hur är du om du är hungrig: hungrig, och förbannad!
Hur är du om du är trött: allmänt osocial o sur.
Om du sovit i tre timmar: då är jag nog på dåligt humör


Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: Alma tror jag
Du skulle egentligen velat bo: flen, göteborg eller utomlands.

Din högsta önskan är: vet inte har nog mer en 1

Du skulle vilja ha: något random.


ÄRLIGHET:
har du pussat någon som är äldre än dig?- ja
ångrar du det?- hahah nej.
Är du singel? - näjj
När fick du senast en komplimang? idag
Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha varför inte?!:D

Vem vill du helst ha med isåfall? hmm. finns många ..

Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? japp


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: hah ja
Hånglat med 2 eller mer på samma kväll: nä
Gjort något riktigt dumt? mjo..
Gjort något du verkligen ångrar? ja..
Varit nykter på nyårsafton? haha ja
Blivit polisanmäld? ja..
Fått din mamma att gråta? aa tyvärr
Slagit ner någon? haha ja , jag är biff! akta er!
Skämts över dina föräldrar? haha jo 
Skämts över dig själv? ett antal gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? kolla svaret där uppe omg.
Tar du droger? nope
Dricker du? man måste dricka, annars torkar man ut & dör..
Vilka kläder sover du i? trosor och stor tröja
Vad hatar du verkligen? vänner som sviker , men det finns ju annat också
Varit kär? ja!
Är du ensam nu? nej morsan o farsan kollar vad jag skriver :o 
Vill du gifta dig? vetifan.
vill du ha barn? aa men inte på ett bra tag!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag kanske ? 
Såg dig gråta? kmr inte ihåg
gick på bio med? mamma.
Skällde på dig? vet faktiskt inte.. senil tyyyp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0