va dig själv och du kommer bli omtyckt

Så mycket vi ställer till men ändå har jag kvar dig
Idag sa jag att alla är falska nu på tid
Och inget löser sig om vi skapar en massa strid
De enda jag försöker är att ta klivet
Jag tar aldrig den personen alltid förgivet
En äkta vän,  ska ge och ta
Och alla som är falska kan lika gärna dra
Står du vid min sida när jag står i nöd
Är du där för mig när jag behöver ditt stöd
Står du bara där när jag sprutar en massa blod
Eller vågar du backa upp när jag slåss då har du mod
Säg mig nu på en gång om du är falsk
Låt mig höra dina ord om du är stark
Jag har insett hur jag ska ta en falsk och en sann
En falsk är ju skam, och en sann är den som alltid finns.

Kommentarer
Postat av: Emilija med J.

fin blogg :)

2011-12-04 @ 11:49:44
URL: http://eemilijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0