nyår

mina nyårslöften är:
- försöka få kontakt med de vänner jag glidit ifrån mycket med, och även ta vara på de underbara vänner jag har just idag.
- gå ner runt midjan och låren och försöka få en perfect kropp fram till sommaren :p
- slura röka
- försöka skaffa ett bättre förhållande med älsklingen måns, eftersom vi börjar glida ifrån varann lite smått, jag vill verkligen ha ett perfekt förhållande under 2012!

jag vill även säga tack för ännu ett underbart år som mina vänner skapat, har fått många nya vänner och ett antal bra minnen också jag sent kommer glömma, även fast jag tappat kontakten med några vänner som stog mig nära så har jag även funnit andra som står mig nästa just idag!
jag vill bara att alla ska veta hur mycket ni betyder för mig både vänner och familj, vad skulle jag göra utan er egentligen? under 2011 har jag och många andra förendrats vilket både är bra och dåligt men alla förendras med tiden vilket inte går att göra något åt.
men jag hoppas alla kommer få en underbar start på år 2012 och även jag.
Jag hoppas på ännu ett roligt och bra år!
där är bara fem bilder utav alla jag tagit under år 2011, som gett mig minnen för livet!

Kommentarer
Postat av: Emilia<3

Åhh Ulrik Munther!<3

Gott nytt år!:-)

2011-12-31 @ 18:35:20
URL: http://veckanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0