med er har jag kul ♥

Dagen började segt men slutade hur grymt som helst, vart andra♥ planer idag skulle gentligen va med becca men hon mådde inte riktigt bra tyvärr krya på dej, men iaf senare drog jag ut o mötte upp thilda o my så kom emma arvid o ida efter en stund, oskar skulle också vara med men det hände en liten olycka på vägen så det vart inte så..
senare drog jag o ida hem till älsklingen där vi hade allmänt damp typ, men runt halv nio drog vi tillbaka till thilda o dom så aa nu vet ni vad jag gjort idag typ /care varning på det!
men nu ska jag ladda ner en film o sen slänga mej ner i sängen så godnatt! ♥
slängde även in en ny bild sen igår, och en allmänt gammal sen i sommras :)

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! allt bra? :)

2011-12-12 @ 14:50:01
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: paulina

fan va söt du är! :)

2011-12-17 @ 18:40:07
URL: http://ppaaaaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0