I will certainly regret what I write but that is how I feel right now.

ska försöka förklara hur jag känner just nu men snabba o korta ord.
vi byggde upp en jättefin vänskap du o jag du var verkligen som en äkta bror för mig en jag verkligen brydde mig om och som jag visste alltid fanns där, vi skapade sjukt fina minnen som jag länge kommer minnas, det var dig jag ringde när jag mådde som dåligast jag visste att det skulle stanna hos dig det jag berättade. jag älsklar inte dig jag älskar den du var!
men sen går du bakom ryggen på mig.
enligt dej gjorde du inte det men varför säger alla andra det liksom?
Och i så fall får du skylla på den att den ledde dig in i det här för jag kommer inte ändra mig på ett bra jävla tag iaf, jag kanske kommer ångra det jag skriver just nu men jag vill bara att du ska veta hur jag känner just nu, jag tycker ni är omogna båda två!
och nej jag är inte kaxig jag står bara för det jag tycker, jag snackar inte skit jag säger bara sanningen.
ni säger till honom att suta kaxa och säger att ni vill slå honom, när han inte gjort er ett skit?
ni säger att han är en omogen p12a?
vad är ni inte själva i så fall, ni är förfan lika kaxiga ni också, och att slå honom för att han kaxar på internett herregud ni gör ju lika dant mot honom, tycker bara det är sjukt jävla omoget av er.
skaffa er ett liv istället för att förstöra andras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0