För jag vill inte släppa taget, och jag vet att det låter galet!

Jag kollar dina ögon kristaller som är klara utan dig vet jag inte var jag skulle vara, och det är så jag känner just nu jag vet inte var jag är jag känner mig helt vilse, jag vet inte vem jag är längre.
det känns som det var igår du stog där vid min sida då det var du och jag mot allt, och det var så det skulle va du lovade mig att aldrig lämna mig, att jag aldrig skulle få gå där själv.
idag är det tvärt om vi snackar inte ens, jag försöker kolla djupt in i dina ögon hålla om dig men du bara går där ifrån som om jag vore dum i huvet och att vi aldrig ens möts.
det svider långt in i hjärtat att se dig gå där, men nya vänner och med en cigg i handen, en person som du borde inte vara så, men jag lovar dig att när du behöver mig kommer jag stå där vid din sida och vänta på dig.
__________________________________________________________________________________________________________
jag kommer stå där och vänta på dig, hur mycket du en förändrats i stilen och på sättet, så kommer jag acceptera det för jag älskar dig för den du är och inte för hur du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0