det vi hade var underbart om allt bara kunde bli som då.

Det gör ont när det känslan tar vid
försöker ta mig fram men minnen sätter hinder
vi gick skilda vägar sen sluta vi prata
du sa att jag var speciell
du fick mig att tro på det
men hur kan de vara nåt du mena,
när du valde att gå?
sveket som du lämna det svider i mig än
första gången vi sågs jag minns det så väl
du stod på parkeringen
du log mot mig och du fick mig att bli glad
falska ord och minneslösa löften var allt du gav
du ska veta hur dåligt du fått mig att må
allt som finns i hjärtat,
det stannar kvar
minnen av en ängel som flög iväg var du.

Kommentarer
Postat av: alice

sv; ja en serie ja, jag körde med vänster hand..

men samanlagt vann jag med 100 poeng ;)

2011-12-23 @ 16:28:04
URL: http://aalliicceeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0