det kändes som de var igår jag hade dig vid min sida

runt halv ett drog jag och rebecca ner på stan för och kolla rean osv hittade inte ett skit, senare kom även massa annat fint folk som var med kändes verkligen bra att träffa dom eftersom det var ett bra tag sen sist och de var allmänt saknade! träffade även gurkan en stund inne på donken snackade osv, och det var verkligen något som behövdes eftersom jag saknat den grabben som tusan!♥
men iaf kom hem runt en kvart sen efter att ha fått trängas i thildas rum tsm med henne my timmie albin o filip..
men aja kan bara säga såhär va aldrig mer än typ 13 pers för jag lovar det blir verkligen trångt! ha ett bra liv pusshej!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: vad tråkigt :( hoppas det håller :)<3 tack :)

2011-12-27 @ 11:44:05
URL: http://sarawiiklund.blogg.se/
Postat av: Nellieeh

SV:

Tack själv!

Jodå allt är bra med mig också. :)

2011-12-27 @ 11:52:48
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0