acceptera den jag är eller helt enkelt dra.

haha tycker de är så äckligt omoget att skriva anonyma komentarer, och hur svårt äre att inte söka upp er har ju liksom eran IP o allting men kan ju bara säga såhär tar inte åt mig ett skit om vad ni tycker om mig, jag är den jag är och ni får aceptera det. Och pushup eller inte? är man hora för det nej tror inte det. Och jag andvänder faktiskt inte push up för er som vill veta men aja. Det finns även massa jag inte tycker om som går o tror sig och som jag tycker är skapligt fula och äckliga fjortisar men jag går liksom inte och säger det te allt o alla. men aja tar iaf inte åt mig hoppas ni är medvetna om det.
ha ett bra liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0