trodde det skulle bli en lyckad dag

kommer hem från inte alls länge sen känner att det inte alls vart en lyckad dag, kom till speedwaybanan runt ett kanske då jag även träffade johannes o snackade oså en stund, men efter kramen jag fick förendrades allt redan kanske en halvtimma efter kom bråket mellan oss blev helt kaoz, jag kunde sitta  och gråta och allting och det händer inte ofta under speedway för min del men tyvärr så missade ganska mycket.
Men eftersom johannes inte ville va med mig och richard så vart det att vi var med freddie och victor och massa andra eller var o va vet jag inte de hängde efter.. men aja finns inte så mycket att skriva bilder kommer för är inte precis på topp just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0