svar på frågestundm

louise:

 - bästavän just nu.
- 3 stycken du kan berätta allt för?
- bästa minnet med mig?
- vad tycker du om mig? 
loveu <3
 svar: 
* nadiahamn
* finns ingen jag kan berätta allt för men annars nadia bara.
* bästa minnet? jadu det vetifan har så jävla många underbara minnen med dej!
* en jättesnäll tjej även min barndomsvän, dock håller vi på att tappa kontakten vilken inte är bra! och skit snygg!
loveu2 <3

rebeccafalk:

- vad tycker du om mig? 
- bästa minnet med mig? 
kramis <3
 svar:
* en jättesnygg tjej som jag kännt hela livet! dej kan jag verkligen vara mig själv med och du är hur underbar som helst!
*säger som där uppe finns så jävla många underbara minnen med dig så jag vet inte!
kram <3
 

alice:
 Vad tycker du om mig? 
saknar dig,
 
svar:
* snygg o snäll, kan berätta nästan allt för dig och jag vet att du finns för mig, du betyder verkligen skit mycket för mej! saknar dej också får ses snart! <3
 
Richard: 
Hej Ella! Varför skriver du saker om J hela tiden?
Du säger att du aldrig kommer sluta Älska honom osv?
Du sa likadant om Gustav..,
Vad tycker du om mig?
Vad gillar du just hos mig?
Varför vill du vara min Vän? 
Har du gjort någonting med Oskar?
Har du varit ärlig på alla dessa frågor nu?
Hoppas jag, Puss <3
och du! Jag saknar dig! <3
svar:
* hejhej richard, jodu skriver om honom för att han betyder sjukt mycket och för att jag gillar honom.
*kommer aldrig sluta älska honom, iaf inte som vän.
* jah kommer nog sluta älska gustav men aldrig släppa honom kommer alltid ha känslor kvar för honom inners inne, eftersom han va min första o största kärlek.
*jag tycker du är guldvärd, min bror och en kille jag aldrig kommer sluta älska för du är bäst!
* jag vill vara din vän för att du är cool haha nej men för att vi skapat en sån fin vänskap ihop.
* ja, jag har pussat oskar på s/k.
* ja det har jag :D
* puss, saknar dej också får börja ses oftare älskar dej!<3
 
hejpådig:
 1. kommer din mamma från Polen? Isf. kan du polska? 
2. vet du vem jag är? 
3. bästavän? 
4. favorit mat? 
5. skulle du någonsin kunna vara ihop med Timmie? 
6. vem gillar du just nu? 
7. tycker du om o blogga? 
8. vad heter du i mellan namn? 
9. favorit blogg? 
10. värsta minnet? 
11. vem älskar du mest på denna jord? 
12. kan du slås? 
13. har du någonsin skärt dig? 
14. din första kille? 
15. vem vet nästan allt om dig av dina vänner? 
16. har du några syskon? 
17. är dina föräldrar fortfarande ihop? 
18.har du några känslor kvar för Gustav? 
vi hörs :)
Svar: 
* ja de gör hon, jag är alltså halv polsk, och nej jag kan inte polska men kunde när jag var liten.
*nej det vet jag inte-
*nadiahamn
*pizza kanske?
*ja det skulle jag nog men inte just nu eftersom jag bara gillar han som vän.
*gillar johannesstark
*har ingen favorit blogg.
*när jag såg kim bli överkörd av tåget.
*mina vänner, o familj!
*att jag kan, slåss är jag grym på :d
*min första kille var filip, men den första seriösa var timmie.
*nadia vet nästan allt!
*ja två större syskon, en bror o en syster.
* att dom är :d
*ja det kommer jag alltid ha innerst inne.
 
sannakron: 
1. Vad tycker du om mig?
2. Om du skulle få ändra på något med dig själv, va skulle det va?
3. Saknar du Gustav?
4. Vad har du planerat i sommar?
5. Favorit film? 
Haha, sämst frågor med skitsamma <3
 
svar:
*tycker du är en jätte söt o rolig tjej, och en som jag vill lära känna bättre en vad jag redan gör :)
* skulle ändra mitt utseende och mina lår!
* ja det kan hända..
* har planerat jättemycket i sommar som tex dra t stockholm, och sen eskilstuna och bara leva livet :d
* har ingen favoritfilm typ..
<3
 
lisa:
 1. Din allra bästa vän? 
2. Är du oskuld? 
3. Favoritlåt? 
4. Ett land du skulle vilja åka till? 
5. Hur lång är du? 
6. Är du kär just nu? 

Grym blogg! :)
 
svar: 
* nadiahamn.
*nej det är jag inte.
*finns många :) 
*USA!
*är 165 tror jag :)
* haha kär o kär är jag nog inte men gillar en kille något enormt just nu.
tack desamma! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0