jag vill att du blir min här och nu.

hejhej, vaknade ganska sent idag så jag o nadia kom utr vid ca 7 då vi åkte o mötte nathalie och alva, sen drog dom o vi åkte o kollade efter tält eftersom jag o nadia ville tälta inatt, sen drog vi till kanot där ida alva nathalie my, emma, oskar, jacob och erik var. vi hade typ vattenkrig oså. men aja snart ska jag o nadia dra oss ut till tältet, eller tält o tält äre inte det är typ ett halvt tält eftersom vi hade ett vindskydd o nadia bara överkast till ett annat tält så vi har gjort vår egna lilla kojja typ.. får se hur det blir inatt:)

jag trodde det vi hade var äkta men allt var väll bara en stor lögn varför inte säga sanningen från hela första början ist för att såra.. just saying. 


Kommentarer
Postat av: mannen myten legenden

schyssta bröst

Svar: okej
ella olofsson

2012-06-18 @ 01:50:34
Postat av: mikael

snygga lökar

2012-06-28 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0