jag saknar den du en gång var.

hejhej kan inte precis säga att jag gjort någonting idag, eftersom vi tältade inatt och inte var ett dugg trötta så var vi uppe hela natten så försökte vi somna runt kanske halv nio på morgonen och det gick ju inte så  bra för min del somnade kanske en timma senare och vid elva skulle jag och nadia upp för att dra in t stan så jag kunde klippa mig och resultatet vart kooorrrtttt hatart! kom tbx runt kvart i ett så vi väckte oskar och sa att han skulle va social för jag var ju såklart pigg? så runt fem somnade jag ute på gräsmattan tillsammans med oskar medans nadia låg kvar i tältet var förjävlans varmt därinne så ist gick vi ut o la oss på en sovsäck med täcke över oss naaajjs och vid åtta vaknade vi utav att vi låg i skuggan så man kan ju säga att jag inte fått så mycket sömn.. men en lyckad dag varte iaf! men hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0