allt är som bortblåst

sen du försvann är allting ett stort grått moln livet har stannat men jag har bara fortsatt gå, vill inte visa mig svag, vill inte att du ska se hur mycket jag faktiskt längtar tillbaks. vet inte hur länge utan dig jag klarar av för jag ser ditt leende precis överallt.Vad tänkte du med, tänkte du alls? du vände på allt, tog resten försvann och lämna mig halv. 
hur kunde jag lita på dig, ge dig fri passage för att göra mitt hjärta krossat, du borde veta att jag inte är så stark. 
tänker på dom rykten som jag hör om dig och blundar dom får inte vara sanna, jag fattar inte du var min närmsta vän. Att du ljög för mig så det trodde jag aldrig. ena dagen betyder jag allt du säger till mig hur mycket du älskar mig och hur vacker jag är.  dagen efter säger du något helt annat du lämnar mig, bara minnen finns kvar. Orden du sa hör jag i huvudet och allt jag tänker på är dig och ditt leénde. Jag saknar dig snälla kom tillbaks jag skulle göra allt för att få det så som det var. Du är bäst för mig det är du som gör mig hel. Vi hade så mycket tillsammans och vi kunde prata om allt, du var den där personen jag visste jag kunde prata med? men vad hände med den personen, den bara försvann, jag älskar dig och jag hoppas du förstår, jag vill att du kommer tillbaks för ett liv utan dig nej det klarar jag inte av.
 
 

Kommentarer
Postat av: hejpådig

Om du hade valt Timmie så skulle han för fan inte göra så där, han har åtminstonde ett hjärta! Du sabade din chans för i helvete...

Svar: jo tyvärr så gjorde jag ju det, men gick bara efter mitt hjärta.
ella olofsson

2012-06-21 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0