grym dag!

hejhej har inte haft tid att skriva något, men iaf gårdagen var grym!  drog till lysingsbadet med nadia och ida där vi mötte upp danne, åkte båt och såklart var jag tvungen att flyga rakt ner på golvet i svängen och där nere låg jag som ett fån och visste knappt vart jag var. senare på kvällen drog nadia ida danne till hans husvagn och jag orkade inte följa med så ist stannade jag på fotbollsplanen där träffade jag några tjejer jag snabbt fick upp kontakten med och sen ett par killar som var hur snälla och roliga som helst, vi körde typ brottning eller aa jag och olle och såklart van ju jag ;) skulle egentligen träffa olle och oskar idag också men eftersom dom åker hem så vart de inte så men olle kommer tbx på torsdag så träffar han då, men skriver mer sen puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0