svar till frågestund.

Anonym:
Snyggaste på skolan? 
Snyggaste i din klass? Både kille o tjej
 
Svar:
finns många snygga på skolan så kan inte riktigt säga vem!
snyggast i min klass, kille: arvidsöderkvist tjej: idawiman.
 
Richard:
Berätta vad du tycker om mig! Brecis allt <3
 
svar:
finns så mycket fint att berätta om dig så det hade blivit för mycket att skriva men du är verkligen den bästa killkompisen jag har, min andra halva, min bror och bästavän. Med dig kan jag vara mig själv och skäms verkligen inte för någonting när jag är med dig en jag kan lita på till 110%. Är så sjukt glad att vi fick upp kontakten du o jag vänner livet ut ska vi va!
 
Stella:
Varför tog det slut med han du senast var tillsammans med? 
Hur många har du haft sex med, och vem var din senaste? 
Skönaste ställning?
 
Svar:
jag har inget riktigt bra svar på varför det tog slut, men allt var ett stort missförstånd iallafall.
har haft sex med tre, senast var gustav.
ingen komentar.
 
linn svensson:)
vad tycker du om mig? 
3 bästavänner? 
favoritfärg? 
värsta minnet med mig? 
bästa minnet med mig? 
pinsammaste som hänt dig? 
favoritdjur? 

loveyoupuss. <3
 
 
svar:
jag tycker du är en helt underbar tjej, min bästavän! en tjej jag litar på och kan vara mig själv med för mig är du guldvärld!<3
du, richard nadia!
limegrön :D
haha värsta minnet med dig måste nog vara när vi bråkade i över två år!
bästa minnet, jadu har hurmånga fina minnen med dig så det är sjukt så kan inte säga just det bästa alla är bäst!
det pinsamaste som hänt mig haha jadu allt jag gör blir ju typ pinsamt..
har inget favorit djur, tycker inte om djur hehe..
loveutoo bästaste! <3
 
sabina:
1. Vad tycker du om mig? 
2. om du korsar dina armar vilken är överst? 
3. om du fick bestämma en sak du skulle ta me dig till en ö där du skulle bo för alltid, vad skulle de vara? 
4. har du några djur? 
5. vem har/kan du berätta allt för? 
6. favorit artist? 
7. några bloggar du läser? 

svara i ett videoinlägg :) <3
 
 
svar:
1.känner knappt inte, men snäll och söt!
2.haha vänster.
3.flera ton mat!
4.nej men har haft!
5.richard, nadia och linn.
6.justin bieber! 
7. läser många bloggar :)
orkade inte.. <3
 
tildawredberg :)
 
- va tycker du om mej? 
- bästa minne med mej? 
- 1 bästa vän? 
:)
 
 
svar:
* en jätte snygg och snäll tjej!
* när vi kollade på melodifestivalen och tjejen med världens lökringar och håriga armar kom upp och vi började asgarva kanske? haha minns knappt inga minnen med dig var så längesen vi träffades!
* har tre och de är linn, nadia, richard!
 
lojjjjzzzz:
 
1. Ditt bästa minne med mig? 
2. Vad tycker du om mig? 
3. Bästavän? 
4. Vad tycker du om min blogg? 
5. 2 personer du kan prata med allt om? 
Pussss!

 
svar: 
1. har många minnen med dig, kännt dej sen dagis typ liksom så alla!
2.en underbar tjej, min barndomsvän, snygg och snäll!
3. linn, rille, nadia.
4. en jättefin blogg!
5. linn, rille, nadia :)
puss!
 
Amanda johansson:
 
- Vad tycker du om mig? 
- Nämn fem söta tjejer. 
- Din bästavän? 
- Gillar du någon? 
- Hur många har du varit kär i ? 

<3
 
svar: 
* en snygg och snäll tjej jag vill träffa snart!
* alla är söta på sitt sätt!
* nadia, richard, linn!
* ja!
* riktigt kär i har jag bara varit i en! 
<3
 
idawiman:
* vad tycker du om mig? 
* verkligen bästa minnet med mig? 
* det bästa med mig? 
* sämsta med mig? 
* svara i ett videoinlägg 
<3
 
svar: 
*en jätte rolig, snäll och snygg tjej! 
*haha vi har jävligt många minnen tsm, men kanske blackstad, när vi sov hos oskar, när vi eldade upp barnvagnen osv! 
* blir lätt sur, och att du inte skiter i killen som förstör ditt liv!
*orkade jag inte hehe..
<3
 
Alice<3:
. 2 st du verkligen kan berätta allt för? 
. 3 bloggar du läser varje dag? 
. vad tycker du om mig? 
. vad vill du göra när du gått ut skolan? 

loveu♥
 
svar: 
* linn,richard, nadia.
* tex, din,ida,toves, dock inte varje dag :)
* en underbar snäll och snygg tjej, en jag litar på!
*flytta utomlands! haha xd
loveu2! <3
 
lizette:
 
FRÅGOR! 
1.ingen fråga men varför är du så söt??:o 
2.vad tycker du om mig? 
3.göru på fritiden? 
4.bästa vän? 
5.villka bloggar läser du?<3
 
svar: 
1. jag frågar dig detsamma!
2: en snygg och snäll tjej jag vill lära känna bättre! 
3. träffar mina bästa!
4. linn, nadia,richard!
5. läser massor utav bloggar!
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0