Olycklig

Nu har de gått 9 månader sen vi stog där vid backen Påväg hem från brevik, då du ställde dig framför mig kollade mig djupt in i ögonen och sa jag älskar dig Ella jag vill vara med dig.
Fattar inte att de va så länge sen men endå inte mina känslor finns fortfarande där inne djupt in i hjärtat och det kommer dom alltid att göra, de har dom gjort i snart 3 år, mina känslor var äkta men du lekte bara en lek. Och jag gick på det, Jag frågar mig själv hur ska jag göra för att få honom kär, svaret är enkelt det är omöjligt jag svär.
Jag var så kär i dig,
Skulle kunna göra allt för dig,
Skulle kunna dö för dig,
Men du fick mig att bli sårad,
Du går din väg jag går min vi tar farväl, orkar inte leva såhär olyckligt kär.
Jag minns då vi satt på lussarna njöt av vår solen snackade om allt och ingenting, då tog du i mina händer sa Ella jag är så lycklig med dig, så som jag känner nu för dig kommer de föralltid vara vi.
Jag saknar den tiden, tiden då jag faktiskt var lycklig för en gång skull och det har jag inte varit på snart 8 år. Men du fick mig lycklig du var den som lyste upp min värld det var bara du ingen annan du fick mig glad på de sättet ingen annan kunde det var bara du som lyckades.
Men jag ska inte gråta, mina tårar är du inte värld, jag ska inte minnas sorgen jag ska jag ska minnas de som var bra och de ska jag göra med glädje!
Jag saknar den personen du en gång var, inte personen som röker, snusar och dricker. Men alla förändras även du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0