Jullov!

Hejhej, Linn sov hos oss inatt så vi vaknade Runt sju för att dra oss till skolan för julavslutning! Men aja skitsamma, kom hem runt tjugo i tio igen och somnade då i soffan, vid fyra kom Marcus hit och vi mötte upp ett par fina vänner jag nt vart med på länge men aja, dom drog efter ett tag så då vare bara jag Marcus Nadia Nathalie som va och vi bara chillade smällde raketer osv och vid halv tio drog Marcus hem.. Tyvärr. Men ska förmodligen till honom på söndag! Men nu ligger jag i sängen och inväntar 02.12 då "jorden" tydligen ska gå under om ja nu ska tro på de eller inte det vet jag faktiskt inte.. Men hare bra!

Bli inte arg på mig för bilderna Marcus..❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0