Vaknade runt tolv idag eftersom jag somnade sent pga att jag var rädd för jordens undergång, patetiskt :')
Runt halv ett ar jag mamma o h pappa på Sibylla o käkade frukost eller jag gjorde iaf sen följde jag med dom och handlade mat till julafton.
Senare på dagen mötte jag upp Richard o vi drog ner på stan för att köpa julklappar, han till hans farsa och jag till Aston Alicia, Isabell, mamma och pappa. Och när jag var inne på leksaksaffären hittade jag ett gosedjur jag verkligen vart kär i, någon som skulle vara söt o köpa den åt mej typ..
Men aja drog sedan till bio fråga mig nt varför för att jag skulle på toa och slutade sen med att Richard var jättegullig och bjöd mig på bio så nu Hr jag sett hobbit som jag velat länge värld att se säger jag! Han bjöd även på fika söt bror jag har! Men nu ska han och jag sova hare gött girls and boys!❤

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3005778/images/2012/pic_50d51334e087c35c9fa9aca1.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3005778/images/2012/pic_50d51392ddf2b32cc50010d3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0