svar på frågestunden

Anonym:
är du och måns ihop :)?
nej vi är inte tillsammans :)
miraholgersson:
vad tkr du om mig? :)
läser du min blogg, o isf vad tkr du om den? ^^
favoritfärg?
favoritoutfit/plagg?
bara tråkiga vanliga frågor juue..
jag tycker du är en snäll& söt tjej jag vill lära känna bättre :)
ja jag läser din blogg och jag tycker den är bra och mycket fin.
ljusgrön:)
har inte precis någon favorit :)
Fanny:
vad tycker du om mig?
jag tycker du är en underbar och söt tjej jag vill träffa oftare loveu!
emmapasschier:
-hur mnga har du haft sex med?
-vad tycker du om mig?
-är ngt på g mellan dig o måns eller?
-varför tog det slut med timmie?
- 1
- jag tycker du är söt o rolig, även mycket saknad.
-kanske
-för vi var osams 24/7 inget bra förhållande.
Anonym:
gillar du nån?
när förlorade du oskulden?
när hade du sex senast?
ja jag gillar en :)
förlorade den 18 aug.
senast var 19 aug.
Nicole:
Saknar dej hjärtat när ska vi SES??! :(
Älskar dej ellabella ;* <33333
saknar dej också gumman kan ses närsom det är upp till dej när du kan! älskar dej också beebis! <33333
Richard:
Vad tycker du om ma ? ;) <3
Vilka är dina 5 närmsta vänner ? <3
Jag tycker du är en rolig och snäll kille jag känt ett bra tag nu, du är som en bror för mej! <3
fem närmsta vänner.. alice, rebecca, louise, amanda, du.
Elinnilsson:
varföör e ja bääst?:D
haha elin du har aldrig vart bäst o kommer aldrig bli så finns inget at svara på ;)
Liw:
hur får du så måbnga komentarer jämt ?? XD;) <3
finns inget att svara på eftersom jag aldrig brukar få ngr komentarer typ.. <3
Lojjz:
säger väl samma som alla andra, vad tycker du helt ärligt om mig? §
Jag tycker du är en mycket snygg tjej jag kännt hela livet en person jag kommer ha minnen hela livet ut med loveu!
Agnes:
- vrf e du så söt?
- kör som alla andra, vad tycker du om mig?
- dina absolut BÄSTA kompis, som du kan berätta allt för?
kram ;) §
- själv tycker jag inte att jag är söt så vet inte.
-jag tycker du är en jätte gullig tjej jag vill lära känna bättre!
-alicejohansson & rebeccafalk :D
kram <3
Alice:
5 bloggar du läser ?
vad tycker du helt ärligt om mig ? :D
puss snyyggiing :**

din, rebeccafalk elinnilsson, sallynilsson , jenniferlundgren det var bara några av alla jag läser :)
jag tycker du är underbar och som en bästavän för mej en jag kan lita på till 110% en jag verkligen älskar! Puss! <33
Hanna:
3 bästa vänner?
gillar du någon?
vad tycker du om mig?
betygsätt ditt utseende från 1-10
puss baby ♥
alice, rebecca, sista vet jag inte.
ja faktiskt :)
jag tycker du är ur snygg och helt klart saknad en tjej jag vill träffa här o nu! älskardej! <3
tycker själv inte jag är varken söt eller ngt så vill helst inte betygsätta.
puss! <3
wilma:
Vad tycker du om mig?
Varför är du sjukt söt?
Hur lång är du?
Äru tsm med nån nu?
Vem var du sist tsm med?
Pusss
en mycket snygg o rolig tjej jag vill lära känna bättre!
är inte söt, du kan va!
är runt 165 :)
nej inte just nu men kanske blir så småning om :)
Var tsm med Coffe Arwidsson sist :p
puss!
har ingen blogg:
redbull/monster
är du oskuld?
hur lång är du?
inget av det båda är lika äckliga.
nej.
som jag sa där över runt omkring 165.
Anonym:
Hur många gåger hade du och timmie sex typ ?
Ångrar du det ?
Varför är du så söt ellis?
Hur många har du varit tsm med ?
Du vet att man inte får ha sex innan man är 15 brydde du dig inte om det :O
3 gånger.
nja.
är jag inte men tack iaf :)
vne.
haha nej faktiskt inte båda var ju liksom med på det :p
Natalie:
Vad tycker du om mig ?
tycker du är en jätte gullig och snäll tjej jag gärna skulle vilja lära känna bättre!
Måns:
visst är ja sjukt mke bättre än dig? (a)
haha jo visst eller inte? ;)
Johanna Westman:
Vad tycker du om mig snygging? ;)
mycket rolig o snäll person även mycket snygg!
Anonym:
Om du gillar någon. Vem är det isf?
måns.
emeliesvensson:
kör på samma gamla tråkiga fråga..vad tycker du helt ärligt om mig? :)
en tjej jag har haft mycket bra kontakt med men som jag nu har tappat. en mycket snäll person och söt är du med! ;)


Kommentarer
Postat av: Richard

Syster <3!

2011-11-13 @ 22:39:35
Postat av: Nico :)

varför svara du aldrig på min fråga för ?? ;o

2011-11-14 @ 22:53:23
Postat av: Ida

varför svara du inte på alla frågorna ?? ;o det var ju frågestund då ska du ju fan svara på allt oxå..

2011-11-15 @ 15:59:59
Postat av: Lojjz §

älskar dig, tycker vi borde börja ses inte bara i skolan assså !

2011-11-15 @ 21:31:19
URL: http://looouiiise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0